Понеділок, 18.03.2019, 17:23
Опорний заклад Васильківський НВК №1
 імені М.М.Коцюбинського 

| | | | Гість | "Гості" Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Система виховної роботи в Васильківській загальноосвітній середній школі №1  зорієнтована на виховання всебічно розвиненої особистості, яка веде активний, творчий та здоровий спосіб життя. І допомагає нам у цьому саме  учнівське самоврядування. Воно сприяє розширенню діапазону діяльності дорослих і дітей – членів єдиного колективу, можливості їх співдружності, творчому пошуку, ініціативі.  Становлення організації проходить на демократичній основі.

Мета і завдання учнівського самоврядування тісно пов’язані з роботою педагогічного колективу, який у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом  України «Про освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими законодавчими актами України, рішенням місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, власним статутом.

Мета учнівського самоврядування    -   формування свідомого, з активною громадською позицією громадянина України; сприяння виробленню в учнів почуття господарів своєї школи, покращенню міжособистісних стосунків, набуття учнями початкових навичок колективної управлінської діяльності незалежно від віку.

Завдання учнівського самоврядування:

·         Формування високих морально-духовних якостей учнів.

·        Сприяння згуртуванню учнівського колективу.

·        Створення умов для самореалізації особистості.

·        Задоволення природного бажання дітей самим вирішувати, яким повинен бути зміст їх життя.

·        Виховання відповідального ставлення до себе, до товаришів, до   школи.

·        Виховання учня, як самодостатньої  особистості.

·        Виховання любові до рідного краю.

Шляхи підвищення активності та ролі

учнівського самоврядування:

1.     Надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності.

2.     Активне залучення учнів до всіх сфер життя учнівського колективу.

3.     Поєднання самодіяльності дітей з керівництвом дорослих.

4.     Збагачення життєвих цілей і внутрішнього духовного світу кожного члена колективу через привабливість соціально-колективних ініціатив.

5.     Надання дітям реальних, а не формальних прав у вирішенні

шкільних проблем.

Учнівське самоврядування – добровільна організація учнів  школи, яка забезпечує право і надає можливість в межах Статуту здійснювати регулювання і управління справами, які належать до їхньої компетенції та в інтересах учнів навчального закладу.

Учнівське самоврядування здійснює свою діяльність у співробітництві з адміністрацією та колективом вчителів, а також з батьківським комітетом.

Учнівське самоврядування, колектив учителів та батьківський комітет складають разом так званий "трикутник”. Всі сторони цього трикутника, – вчителі, батьки, учні, – зацікавлені в тому, щоб діти успішно закінчили навчальний заклад.  

Самоврядування передбачає керівництво діяльністю учнів самими учнями. В основі учнівського самоврядування в нашій школі –  лежать дві важливі функції:

1. Забезпечення нормальної роботи всіх колективів у навчальному закладі, оптимальне рішення повсякденних завдань з урахуванням інтересів учнів, щоб кожному було комфортно і залежало б це від нього.

2. Підготовка учнів до участі у майбутньому управлінні державними і громадськими справами, оволодіння знаннями, вміннями і навичками управлінської діяльності

   Головна функція самоврядування в учнівському  колективі – це задіяти всіх школярів до систематичної участі в управлінні справами школи шляхом створення працездатних органів колективу.

         Найвищим органом самоврядування є учнівська конференція, яка проводиться  два рази на рік, де підбиваються підсумки роботи та відбуваються вибори нового складу парламенту.       

План роботи парламенту складається із таких розділів:

1.     Вступ (аналіз роботи за минулий навчальний рік і завдання на новий).

2.     Організаційна робота (визначення тематики загальношкільної конференції, тематики класних зборів тощо).

3.     Засідання ради парламенту.

4.     Робота міністерств:

4.1.         Міністерство дисципліни і порядку.

Облік відвідування учнями школи, контроль за виконанням режиму школи та правил для учнів, слідкування за зовнішнім виглядом учнів, збереженням шкільного майна, дотриманням обовязків чергових по школі.

4.2.         Міністерство суспільно корисних справ.

4.3.         Міністерство освіти

4.4.         Міністерство дозвілля, культури і спорту.

Організація цікавого та корисного дозвілля в школі та в класах, організація масових позакласних заходів, вечорів, колективних справ, спортивних заходів, пропаганда здорового способу життя тощо

4.5.         Міністерство засобів інформації.

Висвітлює всі справи в школі, інформує учнів, вчителів та батьків про підготовку та проведення заходів, видає газети, рекламні оголошення, вітальні листівки, бере участь у конкурсах предметних газет, конкурсах тематичних плакатів.

Діти, задіяні у шкільному самоврядуванні, стають активними в житті, не бояться брати на себе відповідальність і в майбутньому, сподіваюся, посядуть місця державних посадовців, на яких виявлятимуть свої найкращі якості. 

Президент шкільної республіки: Бойко Олександр.

Міністр освіти: Помазан Юрій.

Міністр культури: Яковенко Тетяна.

Міністр суспільно корисних справ: Шатова Тетяна.

Міністр дисципліни і порядку: Заїка Владислав.

Міністр засобів інформації: Бокун Наталія

Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Додатково
Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz